Få det gjort.

Oh så skönt det känns att vara klar med ett prov, så får man underkänt när man fått tillbaka det haha nej.
Har varit  i skolan och efter det drog jag till entre med Natalie köpte vad jag letade efter bild kommer upp senare och nu så är jag hemma men ska snart ut och promenera. Jag har tänkt börja träna för att få min kropp i form och när jag riktigt börjar från dag 1 har jag tänkt att skriva allt jag gör här på bloggen och sen så får ni som vill hänga med och resulatet kommer ju så klart upp när jag nått mitt mål. Jag har tänkt att efter varje vecka skriva om det händer något med kroppen och så vidare, jag kör inte på någon bantning eller svältning utan träning och äta normalt vilket ska ge fina resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0