Future plans

Har tänkt lite på hur min framtid ska se ut efter gymnasiet då. Jag vill efter gymnasiet flytta hemifrån och börja plugga på högskolan, flytta in tillsammans med min kille då. Samtidigt vill jag vissa dagar jobba. Jag vill hjälpa fattiga människor runt om i världen någon dag i livet. Då menar jag inte bara att skicka pengar till en fattig familj eller ett fattigt land utan själv åka till ett fattigt ställe och kunna vara där ett tag och hjälpa fattiga, såklart så ska jag ju ha någon som hjälper mig, någon mer än min pojkvän vad som är så bra så vill han också samma sak som jag.
Jag älskar inredning och att designa saker gud asså jag dör för det och för musik och konst. Jag vill hålla på med något sånt i framtiden kankse inte som ett arbete med något jag har att göra åt sidan. Jobba ska jag göra mycket så jag kan resa, jag ÄLSKAR att resa och upptäcka nya saker.
Den dagen jag får min egna lägenhet ska jag fan i mig få den att se ut precis som jag vill.
Den första människan på jorden jag ser på morgonen ska vara min pojkvän och den sista som jag ser innan jag lägger mig ska vara min pojkvän. 
                                                                          

Längtar ännu mer när jag ser såna bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0